طراحی سایت توسط انجمن وب | AnjomanWeb.com

از میله آلمان تا خدمات پس از فروش در تهران

من هانیه محمدی هستم، کسی که عاشق لوازم خانگی میله هست و با کلی سختی توانستم تمامی لوازم برقی میله را از آلمان به ایران وارد کنم تا لذت استفاده از محصولات اصل میله را در خانه خودم در شهر تهران داشته باشم. اما داستان من به این زیبایی نیست.

اولا برای واردات محصولات میله کلی مشقت داشتم و وقتیکه این مشقت ها را پشت سر گذاشتم و تمامی لوازم برقی و خانگی میله از جمله: یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر، اجاق گاز، فر گاز، بخارپز، اطو، هود و جاروبرقی را درخانه خودم داشتم، نگرانی بابت خدمات پس از فروش و یا تعمیرات این دستگاه ها را در حین خرابی داشتم.

برای تعمیرات لوازم خانگی میله، انتخاب من آی پی امداد بود، اما چرا؟

و میخوام در این مقاله از تجربیاتم و معرفی یک پلتفرم تعمیراتی با کیفیت و ارائه خدمات در حد و اندازه اروپا را در قلب تهران برای تعمیرات تمامی وسایل میله به شما معرفی کنم. پیشنهاد میکنم تا آخر این مقاله من را دنبال کنید تا شاید تجربیات امروز من راهگشایی برای مشکلات فردای شما باشد.

چرا لوازم خانگی میله را برای استفاده انتخاب کردم؟

در آلمان و دیگر شهرهای اروپایی و حتی ترکیه یا ایران این برند محبوب است و با کلی تحقیق به واسطه سکونتم در کشور آلمان این برند را انتخاب کردم. دوستی داشتم که واردات این محصولات را برای من تسهیل کرد. اما برای من مصرف کننده واردات این محصولات و تحویل گرفتن آن درب منزل مشقت های زیادب به همراه داشت که نمیخوام در اینجا درباره این موضوع بنویسم.

نگرانی های همسرم برای نگهداشت و تعمیرات لوازم خانگی میله در آینده

من به عنوان یک خانم خانه دار نگران آینده این محصولات نبودم و معمولا در هنگام خرابی لوازم خانگی، تاسیسات یا … مسئولیت رفع مشکل به عهده همسرم بود. در ابتدای خرید همسرم بابت انتخاب برند میله با بنده اختلاف نظر داشت. ولی من یک دنده بودم و تنها یک جمله را تکرار میکردم که “باید تمامی وسایل برقی خانه و آشپزخانه من برند میله باشد” در نهایت هم توانستم حرفم را به کرسی بشانم. “اگر آقا هستید و تا اینجای مقاله را خواندی و تو ذهن خودت گفتی که خانم است دیگر، سخت در اشتباهی و پیشنهادم برای شما اینکه، تا آخرش با من همراه باش”

زمانیکه لوازم خانگی میله را درب منزلمان در تهران تحویل گرفتیم، با دغدغه های نصب محصولات میله به مانند، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فر گاز مواجه شدم. نمیدانستم به کدام شرکت یا تعمیرکار برای نصب تماس بگیرم.

نصب تمامی لوازم خانگی میله توسط یکی از اقوام بنده که فنی کار بودند به راحتی انجام شد، آخه نمیدانستم که به کجا اعتماد کنم و به دلیل گرانی این محصولات حساسیت من بیشتر شده بود.

مشکل از جایی شروع شد که لوازم خانگی میله بعد از چند سال خراب شد و نیاز به تعمیرکار داشتم

تازه فهمیدم که مشکل یعنی چی. لوازم خانگی میله را که با این همه مشقت از آلمان به ایران وارد کردم و دردسرهایی هم برای نصب آن داشتم، حالا نیاز به نگهداری، سرویس و یا تعمیر داشت. نمیدانستم کدام شرکت را برای نگهداری، سرویس و تعمیرات محصولات میله انتخاب کنم!

خانم های ایرانی که عاشق لوازم خانگی، برقی و کلا وسایل منزلشان هستند به من خانه دار که اهل تبریز هم هستند، کاملا حق میدن.

شرایط اقتصادی هم بدتر شده بود و بحث نگهداشت تمامی لوازم خانگی میله برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

از دوستات، آشنایان، اقوام پرسیدم که برای تعمیرات لوازم خانگی کدوم شرکتو معرفی میکنید؟ آخه وقتیکه داخل گوگل سرچ میکردم با کلی سایت مواجه میشدم که انتخاب برای من سخت بود.

جالب اینجا بود که همه آشنایان برای تعمیرات لوازم خانگی سایت آی پی امداد را به من معرفی میکردند. اما به حرفشان گوش ندادم و آستین بالا زدم و خودم شروع به تحقیقات کردم.

وقتیکه تعمیر یخچال میله، تعمیر جاروبرقی میله، تعمیر ماکروفر میله، تعمیر اجاق گاز میله یا تعمیر هر محصول دیگری از میله را در گوگل جستجو میکردم با سایت آی پی امداد مواجه میشدم. پیش خودم گفتم که حتما بی دلیل نیست و شروع به تحقیقات کردم.

برای تعمیرات لوازم خانگی میله، انتخاب من آی پی امداد بود، اما چرا؟

بعد از معرفی آی پی امداد و پیشنهاد دوستان به من، وارد فاز تحقیقات شدم. در اولین قدم وقتیکه وارد سایت آی پی امداد به نشانی ipemdad.com شدم، مجوزهای این مرکز، سابقه کاری و نظرات دیگران را مطالعه و بررسی کردم. کمی آرام گرفتم.

از میله آلمان تا خدمات پس از فروش در تهران

دو شماره تلفن در سایت موجود بود: “02158941” و “02191093903” با یکی از شماره ها تماس گرفتم و با برخورد بسیار عالیه اوپراتور مواجه شدم. خانم اوپراتور متوجه حساسیت من برای تعمیرات لوازم خانگی میله بودند و با جمله ای من را آرام کردند.

آن جمله این بود: “از ابتدای درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی در کنار شما خواهیم بود خانم محمدی، نگران هیچی نباشید ما در آی پی امداد واحدهای پشتیبانی داریم و در پنل کاربری خودتان میتوانید فرایند خدمات را بررسی کنید و هر گونه مشکلی را در حین خدمات با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان به مشکل شما رسیدگی شود”

این جمله برای من مثل آب روی آتیش بود. آرام گرفتم و پایه کار را بر اساس اعتماد گذاشتم. وقتیکه درخواست تعمیر را ثبت کردم، پیامکی که حاوی لینک کاربری بود برای من آمد. همه چیز در اون پنل قابل مشاهده و بررسی بود. در آخر هم یک تعمیرکار با لباس فرم آی پی امداد آمد و سرویس دستگاه من را انجام دادم و از آن روز تا به الان سرویس، نگهداری و تعمیر تمامی لوازم خانگی میله من مثل: “یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر، اجاق گاز، هود، بخار پز، اطو و …” را تیم مجرب آی پی امداد انجام میدهد.

جالب اینجاست که با این همه سرویس و خدمات خوب با پشتیبانی قوی، هزینه ای کاملا منطقی دریافت میکنند. من وظیفه خودم دونستم تا از همین طریق بتونم از مدیریت آی پی امداد و تمامی پرسنل این مجموعه تشکر کنم و آی پی امداد را به عنوان بهترین مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی میله و دیگر برندها به شما معرفی کنم.

امتیاز دهید

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *